Irama 60an: M Fadzil & Les Coasters


mfadzillescoasters.jpg

Berikut adalah senarai mp3 M Fadzil & Les Coasters yang saya miliki. Sila klik untuk dengar atau download.

  1. Bakti Suchi
  2. Kembali Ke Desa
  3. Kenangan Ku
  4. Menyambut Seruan

M Fadzil & Orked Abdullah menyanyikan lagu Ikatan Janji dengan diiringi kugiran Les Coasters dalam filem Agogo 67.

M Fadzil menyanyikan semula lagu Hilang Tanpa Berita untuk video klip karaoke.

Terima kasih kepada popok.net, Muzik Nusantara dan Youtube yang telah menjadi sumber terhadap artikel ini.

Lagu-lagu mp3 yang didownload hendaklah untuk tujuan penilaian sendiri sahaja, bukan untuk kegunaan awam/umum dan bukan untuk dikomersilkan. Sila beli album original artis berkenaan bagi menyokong beliau dan industri hiburan tanahair. Beli yang asli dan hapuskan cetak rompak!

9 Respons to “Irama 60an: M Fadzil & Les Coasters”

  1. mohyuddin a.rahman Says:

    Nasron, d mana boleh saya beli VCD Agogo 67? Tolong e-mail kpd saya jika tahu. Terima kasih.

    Nasron jawab;

    Minta maaf “selori” Encik Mohyuddin. Saya ni dah puas cari VCD Agogo 67. Dah ramai dah veteran kat kampung saya tanya. Malang sekali, walau duit seguni, vcd yang dicari, tiada lagi. Kedai muzik, vcd kat Bus Stand Larkin yang banyak jual vcd ciplak pun tak ada benda tu.

    Saya fikir2… mungkin kena minta bantuan “orang seberang tambak” untuk carikan khazanah berharga tu. Sebabnya ialah TV Suria MediaCorp Singapore pernah tayangkan filem tersebut tak berapa lama dulu. Mungkin ada kot rakyat “kota Singa” yang sempat rakam filem tersebut. Lagi pun veteran mereka lebih dahsyat pasal irama 60an / pop yeh yeh.

  2. saleh da great Says:

    a’ah , camner lagu nyer pakcik? nyanyi sikit. tak pernah dgr lagu ni lagi. kalau best saya akan berusaha mencarinyer …

    Nasron jawab;
    Kau tunggu bulan depan kalau boxnet dah bukak blocked tu, kau download la lagu2 tu.

  3. londra Says:

    ξέρετε οποιεσδήποτε πληροφορίες για αυτό το θέμα σε άλλες γλώσσες;

  4. Nasron al-Jauhari Says:

    @ londra

    Kau tulis bahasa apa tu? Aku nak baca pun tak reti laa. Lain kali tulis rumi atau jawi laaa brader, baru aku boleh baca!

  5. Andy Young Says:

    Hi,
    I have been reading your blog and find the site very informative and interesting. I am very keen to learn about Malay pop yeh, yeh since was involved for a while with The Swallows and Velvetones and Silver Strings.
    Kalau boleh, mampir blog:
    singapore60smusic.blogspot.com

    Cheers,
    Andy

  6. rusli Says:

    Saya amat menggemari lagu Ikatan Janji ini. Saya sempat menonton wayang filem Ago-go 67 di Panggung Wayang Selamat, Bukit Gambir Muar. Pada sedikit masa dahulu saya hanya dapat mendengar lagunya sahaja di laman web hassny tetapi kini dapat menonton gambarnya sekali. Terima kasih dan tahniah abang Hj.Nasron.

  7. Wan Azraen Says:

    Saya berpuashati dengan koleksi tuan. Sudah lama saya mencarinya. Terimakasih.

  8. lepazo Says:

    saya ada crita tu dvd version lagi hehehe klau nak rajin2 carik kat armcorp mall. tp dvd version ni lagu a nadar tu tak da huhuhu

  9. sayednoordin Says:

    dalam you tube dah ada petikan ago go67..sila layari..lepaskan rindu kepada lagu-lagu tahun 60an..tok usah dok melilau…


Tinggalkan Jawapan

