Jawapan Terhadap Tag Dari Ixora


gambo lame - dusuntua.jpg

Saya telah ditag oleh Ixora – Fly Over Me. Dia siap beri rules lagi. Ni dia rules tag tu;

The Rules:

  1. Link to your tagger and post these rules. (OK. Saya boleh buat.)
  2. List 8 random facts about yourself. (OK. Saya boleh jawab.)
  3. Tag 8 people at the end of this post and list their names. (Maaf, tak boleh buat sebab kenalan sesama blogger saya sangat terhad… saya kan masih baru jer dalam hal ehwal blogging ni. Yang saya biasa tu Ixora la sebab dia rajin beri komen dan singgah blog saya.)
  4. Let them know that they have been tagged by leaving a comment on their blogs. (Sori naik lori lah ya, dah yang atas tak boleh nak buat, yang ini kira mustahil laaa…)

JAWAPAN SAYA Baca baki entri ini »